Gå til hoved-indhold

EasyWork til Dynamics 365 Business Central

Få fuldt overblik over sager direkte i dit økonomisystem

Mangler din virksomhed et større overblik over jeres sager? Og har I brug for, at byggeleder og økonomiafdelingen får en nemmere håndtering af sagerne, økonomien og faktureringen, som tilmed er integreret med jeres økonomisystem Dynamics 365 Business Central?

Stort overblik over sager, materialer og økonomi i Business Central

Med EasyWork til Dynamics 365 Business Central får du en stærk IT-løsning til entreprenørbranchen. Din virksomheds medarbejdere får et stort overblik over alle jeres sager, materialer, tidsregistrering, ressourcer, planlægning og økonomi. I kan digitalisere og automatisere flere arbejdsprocesser, så I både reducerer og sparer tid på det manuelle arbejde.

Dine 5 stærke fordele med EasyWork

Få et samlet overblik over sager og økonomi i Business Central

Elektroniske aftalesedler – ekstra arbejde

Hold overblik over realiseret økonomi i forhold til budget og ekstra opgaver

Ej godkendte fakturaer medtages på sagerne ved modtagelse

Løbende overblik over dækningsgrader på flere niveauer

Stort og fælles overblik over projekter

Løsningen giver et stort og fælles overblik over alle byggeprojekter. Det gælder alt lige fra aktuelle sager, materialeforbrug, tidsregistrering, ressourcer, tidsplaner til økonomi.

I får en fælles IT-platform, hvor både byggeleder, projektleder og økonomi kan få et fælles overblik og optimere kommunikationen omkring  byggeprojekterne.

Georg Berg bruger EasyWork

Begrænsningerne i branchesystemet Artesa fik byggevirksomheden Georg Berg A/S til at søge efter en mere fleksibel og fremtidssikret løsning.

 

LÆS MERE

EasyWork

55.000 kr.

+ 129,00 kr./md. pr. bruger


  • 1 dags Afklaringsmøde
  • 1 dags Installering
  • 2 dags kundespecifik opsætning
  • 1 dags undervisning