Fremtidens Dynamics 365 Business Central konsulent, der ønsker at specialisere sig indenfor byg, anlæg og industri

Bliver du motiveret af at igangsætte og implementere værdiskabende løsninger, der hjælper kunder til en nemmere økonomi- og forretningsstyring i Dynamics 365 Business Central? Vil du hjælpe kunderne med tidsregistrering, sags- og projektstyring i samspil med Dynamics Business Central 365? Så har vi drømmejobbet her…

Bliv en del af et stærkt Dynamics 365 team

Du vil blive en del af et stærkt team af konsulenter og udviklere, som sammen skal være med til at sikre, at vi altid når frem til den bedste løsning, der skaber en glad og tilfreds kunde.

Du bliver en del af en faglig stærk arbejdsplads med tæt kollegialt sammenhold, hvor der er stort fokus på den enkelte medarbejder og det som du ”brænder for”.

Hvad vil dine arbejdsopgaver være?

Du vil hovedsageligt komme til at arbejde med at sætte nye Dynamics 365 Business Central kunder i gang med deres program. Det gælder både rådgivning, igangsætning, konvertering, opsætning og implementering.

Hos CAZT benytter vi et standardiseret procesforløb til igangsætning af nye kunder på Dynamics 365 Business Central, som du vil komme til at arbejde med som en del af teamet. Vi har lavet vores eget modul til Byg, Anlæg og Industribranchen – EasyWork – som et ”add on” til Business Central.

EasyWork til Dynamics 365 Business Central

Her får kunderne fuldt overblik over sagerne direkte i det nye fremtidssikreret ERP system fra Microsoft.

Vil du hjælpe virksomhederne med at skabe dette bedre overblik? Og vil du sikre, at f.eks. byggeleder og økonomiafdelingen får en nemmere håndtering af sagerne, økonomien og faktureringen, som tilmed er integreret med Deres økonomisystem Dynamics 365 Business Central?

Med EasyWork til Dynamics 365 Business Central får kunderne en stærk IT-brancheløsning. Virksomhedens medarbejdere får et stort overblik over alle sager, materialer, tidsregistrering, ressourcer, planlægning og økonomi. Der kan digitaliseres og automatiseres flere arbejdsprocesser, så der reduceres og spares tid på det manuelle arbejde – alt sammen via EasyWork med standard integration til Dynamics 365 Business Central. Du kan læse mere omkring hvad løsningen kan, samt hvad vores kunder siger her; https://cazt.dk/entreprenoerloesning

Dine arbejdsområder:

  • Sætte nye kunder i gang med Dynamics 365 Business Central inkl. EasyWork
  • Rådgive, konvertere og implementere værdiskabende løsninger på Dynamics 365 Business Central
  • Implementere add-ons til Business Central som f.eks. tidsregistrering, dokumenthåndtering mv.
  • Undervise og supportere kunderne
  • Medvirke til behovsafdækning af kunden inden opstart
  • Optimere og effektivisere vores kunders arbejdsprocesser via automatisering og digitalisering af hele ERP platformen

Dine faglige/personlige kvalifikationer:

  • Du brænder for at yde godt konsulent- og implementerings arbejde for kunder
  • Du har en god forretningsforståelse, både inden for finans, salg, ordrer og lager
  • Du kan indgå i et stærkt team af konsulenter og udviklere
  • Du har en positiv tilgang og taler i et brugervenligt sprog.
  • Du tager ansvar, arbejder selvstændigt og får arbejdet færdiggjort
  • Du er initiativrig og undersøger gerne alternative løsningsmuligheder
  • Du har erfaring med ERP-systemer, gerne Dynamics 365 Business Central eller Microsoft Dynamics NAV.
  • Du har erfaring inden for økonomi, indkøb, salg og/eller lager. Gerne fra et Microsoft Dynamics ERP-system, men ikke et krav.
  • Har du kendskab til f.eks. Document Capture eller andre AddOns til Dynamics vil det være et stort plus.
  • Har du en finansiel baggrund eller en byggeteknisk baggrund, men ingen konsulenterfaring, så hører vi gerne også fra dig. Vi nok skal hjælpe til med oplæringen. Vigtigst er blot, at du kan nikke til ovenstående kompetencer og er du ”talentet”, skal vi nok sikre, at du kan udfolde dig hos os.

Hvad kan vi tilbyde dig?

Vi kan tilbyde dig at blive del af en spændende og rummelig virksomhed med fuld fart på og i vækst, hvor der ikke er langt mellem idé og handling. Vi har kontor i både Slagelse og Horsens, men vi elsker at arbejde ude hos kunderne, så vi hører gerne fra dig uanset bopæl.

Vores kultur er præget af en hjælpsom, rummelig og positiv indstilling blandt medarbejderne, og den går vi meget op i at bevare. Vi ser gerne, at du på sigt indtræder i medarbejderkredsen, da vi ønsker en medarbejderdrevet arbejdsplads med højt til loftet.

Arbejdsplads i Slagelse eller Horsens

Når du ikke er hos kunderne, vil du have din daglige arbejdsplads i Slagelse eller Horsens. Der er også mulighed for at arbejde hjemmefra.

Som konsulent vil have stor indflydelse på din egen arbejdsdag og vi har et stort team af udviklere som dagligt holder til i Pakistan. Vi bruger naturligvis teams og mødes derfra ofte ”virtuel” med vores udviklingsafdeling, alt sammen for at skabe størst muligt udbytte hos vores kunder.

Ansøgningsfrist og vilkår: Vi ansætter løbende, så derfor er der ingen frist på denne. Vi tilbyder en god og konkurrencedygtig løn. Vi ”skræddersyer” også gerne et konsulentforløb for de unge talenter, så tøv ikke med at sende en motiveret ansøgning inkl. CV.

Ansættelse og samtaler sker løbende og vi forventer, at skulle ansætte flere i 2020/2021, hvorfor vi også gerne hører fra dig.

Send dit CV og din ansøgning til info@cazt.dk 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders S. Thomsen eller Claus Zeeberg på tlf. 69148833

Vi glæder os til at høre fra dig.